Кoмпaнія Mitsubishi збирaється зa три роки представити 11 новинок. Шість моделей будуть абсолютно новими і стануть з’являтися з періодичністю раз на півроку. Решта прем’єри стануть серйозними модернізаціями існуючих машин.
«Три діаманти» рік тому стали частиною альянсу Renault-Nissan, а зараз компанія оприлюднила деякі деталі нового стратегічного плану Drive to Growth ( «Рух до зростання»). Згідно з ним, обсяг продажів марки повинен вирости на 30%. Більше двох третин (70%) обсягу продажів припаде на п’ять основних моделей, причому це будуть тільки позашляховики і кросовери. Інвестиції в дослідження і розробки виростуть в півтора рази.
Японський бренд в останні роки відчуває себе не дуже впевнено. Заморожені проекти нових поколінь «Лансера» і «Галанта”, не буде наступника у «Паджеро», а єдиною помітною новинкою за останні півтора року став кросовер Eclipse Cross.