Фaxівці aмeрикaнськoгo aвтoмoбільнoгo порталу iSeeCars.com з’ясували, як колір автомобіля впливає на його ціну при перепродажу. У ході дослідження було проаналізовано 2,1 мільйона оголошень про продаж машин. Середній показник зміни ціни автомобіля після закінчення трьох років становить 33,1 відсотка.
Найменше змінюється ціна жовтих машин, найбільше — пофарбованих в золотистий колір. Жовті машини за цей самий період втрачають лише 27 відсотків від своєї первинної ціни, а, наприклад, сріблясті — 34 відсотки.
Автомобілі із золотистим кузовом стають дешевшими на 37,1 відсотка. Машини червоного і білого кольору за три роки втрачають в ціні 32,7 і 32,6 відсотка відповідно. При цьому спостерігається зворотна залежність, якщо порівнювати колір з кількістю днів, необхідних для продажу автомобіля. Жовті продаються довше: в середньому оголошення знаходяться на сайті 41,5 дня. Золотисті — 34,5 дня, сріблясті — 38,8 дня, червоні — 40,9 дня.